sobota, 30. oktober 2010

Neuspeli poizkus

Jah, tudi to spada zraven.

Dva dni nazaj sem naredila novo porcijo mila. Za vizualni učinek črne črte sem uporabila kakav v prahu, a sem očitno pretiravala. Milo ni dovolj dobro prepojilo plasti kakava in ko sem ga rezala sta se zgornja in spodnja plast ločili. Kakav je bil razmočen in je tekel po milu, prijel se mi je na nož, na prste, na mizo... V glavnem sicer sladka, ampak totalna packarija.




Sedaj se mila sušijo in bomo videli kaj bo. Mogoče se sprimejo skupaj in bom samo obrezala grde, zapackane stranice....

Z bolj pozitivne strani. Polovici osnove sem dodala eterično olje pomaranče in limone, ter malo eteričnega olja klinčkov kot konzervans. Diši suuuupeeeer. Sveže, sadno, dlje ko se milo suši, bolj diši po eteričnih oljih in manj po osnovi. Tegale pa res komaj čakam, da ga sprobam.

 Tudi nad rdečimi pikami sem čisto navdušena.


Drugo polovico osnove sem odišavila z eteričnim oljem rožnega lesa in bolgarske vrtnice. Ker sem eterično olje bolgarske vrtnice dobila kot darilo, sem bila malo omejena glede količine in me skrbi, če bo sploh prišlo do izraza. Med rezanjem ni prav nič dišalo po vrtnicah :( sedaj, ko se suši pa se mi zdi, da vsak dan bolj zaznavam vonj. Ali pa se mi mogoče samo zdi, ker si želim da bi dišalo ;)

Seveda ista napaka s kakavom kot pri prejšnjem milu, ampak sem ga pustila stati nerazrezanga čez noč in mi kakav vsaj tekel ni .

Pa še ena zanimiva ugotovitev. Za barvilo sem uporabila zmleto, rdečo papriko. Očitno, če jo dodaš bolj malo, obarva milo nežno roza, tokrat pa sem samo za spoznanje povečala količino paprike in BUM živo rdeča. Na sliki sicer izgleda bolj oranžno rdeča, ampak v živo je malo drugačna. Mogoče je krivo tudi to, da je bila blagovna znamka paprike druga. Bo treba malo eksperimentirati.

Sedaj pa čakamo in čakamo, čakamo, čakamo, čakamo...

3 komentarji:

  1. Ja, vaja dela mojstra, oziroma tukaj bolj velja, da eksperimenti povzročajo nastanek novega.
    Uspešno eksperimentiranje!

    So tvoja mila paša za vs čute:)

    OdgovoriIzbriši
  2. hej Tika,

    hvala za vse spodbudne komentarje. Se strinjam s tabo in tako eksperimentiramo in preizkušamo. Najboljše pri vsem pa je, da se v vsej tej packariji počutim kot mali otrok v peskovniku, s plastelinom v eni roki in čokolado v drugi. Kaj več si človek sploh še lahko želi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Si poskusila s kurkumo? Jaz sem želela veganske vaflje obarvati na rumeno, a kurkuma doživi med pečenjem (toplota, maščoba,..?) neko reakcijo in nastane močno rdeča.

    OdgovoriIzbriši