nedelja, 24. oktober 2010

Moj prvi blog

No, pa da vidimo!

Medtem ko mi prebiranje drugih blogov ni tuje, sem se do sedaj počutila kot da sama kaj dosti nimama za povedati.

In kaj se je spremenilo?

Pred že kar nekaj časa sem začela izdelovati lastna, doma narejena, naravna mila. Taka, čisto prava mila narejena iz različnih olj in luga. Ker je izdelovanje mila strašno zabavno in h krati precej kompleksno bo tole bloganje zame ene vrste dnevnik, za koga izmed vas pa upam zanimiv, mogoče celo koristen vir informacij. Na spletu sicer kar mrgoli objav na temo ročno izdelanega, naravnga mila, le v slovenskem jeziku sem jih našla bolj malo. Sedaj bo kakšna več.

Toliko za začetek!

3 komentarji:

  1. Lušn blog, zanima me pa eno, ker si dalj časa že tud sama želim delat svoja mila (alergična sem na večino trgovinskih mil in tuš gelov).. In sicer, kje se da dobiti lug? Sem že obupala, nikjer ga ni za dobit =( Če želiš, mi odgovor lahk pošlješ na moj mail vanja.meiko@gmail.com
    Pa hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena Veronica,

    lug sem nekaj časa kupovala v Merkurju, a potem, ko jim je začelo iti za nohte, so očitno začeli prodajati samo še kar imajo na zalogi. Sedaj ga kupujem v Mavrici. Lug se reče po domače, čeprav ponavadi vedo kaj hočeš. Vprašaj za Natrijev hidroksid.

    OdgovoriIzbriši