torek, 1. februar 2011

Pa smo nazaj

Očitno se je moj blog odločil, da bo imel novoletne počitnice. Šel je na obisk k Božičku, organiziral novoletni žur za njegove jelene in si privoščil smučanje na domačem "puklnu".

Jah eni res znajo uživati. Drugi pa smo bili ta čas aktivni in kreativni.






 1) Mila sem oblekla v praznična oblačila. Tako kot se to spodobi za ta čas. Tako jih ne bo zeblo, ker so oblečena v surovo ovčjo volno in ker jih ni potrebno zavijati v darilni papir, ne bomo onesnaževali že tako obremenjene zemlje z nepotrebno embalažo.

Jih ni treba nič slačit preden gremo pod tuš. Se super penijo in z lahkoto zdrgnemo vso umazanijo in odmrle celice s kože. Mehka ovčja volna je super piling.


2)Danes zjutraj sem se lotila posebnega podviga. Po dolgem zbiranju poguma in večkratnem preizkušanju različnih receptov, sem naredila milo iz kozjega mleka.


Najbolj sem se bala, da mi bi lug mleko spremenil v strupeno skuto, a je šlo vse tako kot mora. Milo je pokrito z dekico in počiva.

O rezultatu in kaj več na temo mila iz kozjega mleka pa naslednjič.

4 komentarji:

  1. Tvoji izdelki so prečudoviti. Komaj čakam nadaljevanje.
    Pozdravček.♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da si rešila težavo in ukrotila kolačke :)). Preoblečena mila imajo zelo lepe oblekce. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. V zelo lepe oblekice si jih oblekla. Tvoja mila so krasna, dišeča in blagodejna - preizkušeno ;)

    OdgovoriIzbriši